~cheRitA miSh~

Bonjour!
Hey ! Good days to you!


Assalamualaikum and welcome to my unprivate diary,,,. jika rasa macam dah terlalu bosan dengar aku asyik bercakap je memanjanggg,, ni ce lah baca pulakkk ye :) .so, be nice here and enjoy reading all my potpet2 entry.. still, im not born to be a writer, so baca jaa lahh kan :) btw,orang yg free hair kat atas tu lee seunggi nama dy,tp sekarang da xminat,,, totally dah xminat koreaa dah sekarang! cuma lagu ja la yg menjadi pilihan,,

Status : xpayahhh la dok letak pape pon kat sini,,, im just want u to read saje ya :) ^^ :)


Tagboard
Footprints here!


cbox code here

Credits

Basecode: Nadya.
Full edit: SitiSyuhadah
Re-Edit by: nur zAina~

sahabat hingga ke syurga :)
assalamualaikummm,,,,

nak tido sesangat tapi seriusly mata xkasi aku tido lagi sebenarnya :) xpe lah kan,,,, guling punyalah puas aku guling2 still xbuley lena jugakk,,,,, thennnn,, tetiba aku macam teringat kat seseorang ni :) dy yang bergelar sahabat iaitu merangkap sahabat baik ku dunia akhirat:) nama pon macam dah seangkatan dengan nya :)
Nurul Jannah,,,, indah kan mana nya?? seindah tuan nya sebenarnya :)

jannahh,,ehemmm,,(buley kan aku berbahasa kebangsaan aku sat?) heee :) narh,,,perkenalan kita bermula sewaktu usia kita 13 tahun lagi kan??? dan sekarang alhamdulillah,,dah masuk pon 20tahun ,,allah tetap memanjangkan umur kita berdua sehinggalah kita masih lagi buley berkawan seperti sekarang nie kan malah kita makin rapat walaupun kita kian berjauhan seperti sekarang,,aceceyyy,,bajet macam bercinta pulak an??xpa lah,,,, biarkan~ biarkan

seingat aku dulu,,,kita xde lah serapat mana kan???? tp ad satu incident tu yang betol2 merapatkan kita berdua sampai lah sekarang,,,, lagi satu,aku ni memang banyak kontra nya dari hang kan??? aku xserajin hang,xsepandai hang,xsebijak hang, macam semua benda mesti ad jer yang kurang lahhh dari nak dibandingkan dengan hang,tp hang xpernah kisah pasal semua tuuu,,,,, di saaat result aku dulu merudum jatuhh,,hang lah satu2 nya kawan yang membangkitkan semangat aku untuk terus belajar dan belajar,,, bila dah dekat dengan exam,,,hang selalu ajak aku stay up dengan hang sampai pagi,,, walaupon dulu aku macam xbiasa dengan semua tu tp demi kebaikan aku sendiri dan demi hangg,,aku gagahkan jua diri ini,,, dan alhamdulillahhh time tu kita sesama dpat anugerah penghormatan pengetua,,, maybe dah banyak kali bagi hang tp first time bagi aku,,, excited nya aku tie tu hanya allah ja yang tahuuu,,,,,,, semua nya berkat usaha hang yang xputus2 ajar insan yang lambat serta labi2 macam aku ni,,heheheheh :) time tu aku rasa kita form 2 dah if im not mistaken kan????

the end of partt 1,,,,,