~cheRitA miSh~

Bonjour!
Hey ! Good days to you!


Assalamualaikum and welcome to my unprivate diary,,,. jika rasa macam dah terlalu bosan dengar aku asyik bercakap je memanjanggg,, ni ce lah baca pulakkk ye :) .so, be nice here and enjoy reading all my potpet2 entry.. still, im not born to be a writer, so baca jaa lahh kan :) btw,orang yg free hair kat atas tu lee seunggi nama dy,tp sekarang da xminat,,, totally dah xminat koreaa dah sekarang! cuma lagu ja la yg menjadi pilihan,,

Status : xpayahhh la dok letak pape pon kat sini,,, im just want u to read saje ya :) ^^ :)


Tagboard
Footprints here!


cbox code here

Credits

Basecode: Nadya.
Full edit: SitiSyuhadah
Re-Edit by: nur zAina~

zaman chilhood dulu2 kala :)
assalamualaikum,,,,(16 may 2013)

kalau dah tajuk dy macam tuu kan???? apa lagi,,,, teiba tingat zaman kanak2 aku dulu kala,, main masak2,buat2 kek pakai pasir, potong2 daun jadi sayur dan xlupa jugak main kahwin2 sampai bunya raya selit kat telinga bagai,, hee~~~ rindu sungguh dengan semua zaman childhood dulu,, xpayah fikir2 n stress pasal assignment la,test la,final la,,, yang macam sekarang niii,,,, alahaii,,, kenapa masa sangat mencemburui aku nii haaa?? :)

seingat aku waktu tu,,mama selalu marah kami adik beradik main time panas pukul 2-3 petanggg,,,, pastu kalau mama dah start bawak kuar hanger nak pukul,, masing lari bertempiaran masuk rumahh,, hahahaha,,, sangat best time tu,,,, ad sehari tu,aku ngn adik aku punya lah berkubang dalam kolam lumpur terbiar berdekatan rumah,at the end nya,kasut adik aku si farah ni terbenam dalam lumpur tuh~~ habes lahh kena bedal dengan rotan oleh ayah aku,,,hahahaha,,,,,

bak kata lah, memang zaman time kanak2 dulu memang sangat terindah yang pernah terjadi dalam hidup aku :) kekadang aku teringin nak repeat balik zaman tuhh,,,,, tp kan?? :( xpaa lah,,,, ingat lagi,dulu kalau hari raya memang sangat best sangat2 sebab time tu kezen ramai balik,,boley g raya sekalii seharin dari rumah ke rumah g minx duit raya,, penat lelah tu kami sikit pon x endah sebab best dapat kutip duit raya kan?? sapa nak reject duit orang kasi even cuma ad yang bagi seposen time tuhh ann,,,, berbeza dengn zaman sekarang,tipa kali musim raya tiba, dah terlalu jarang nampak budak2 datang beraya,, yang depa tahu hanya lah kumpul ramai depan living room,buka playstation and main game sampai ke malam,,, di mana kenikmatan pada waktu tuhhh kan?? alahai,,,alangkan jauh rugi nya bebudak zaman sekarang kannn

okay2 lets talk about today,,, kan tadi kat atas aku kata aku teringin sanagt nak repeat zaman chilhood tu kan??? and benda tu betol2 terjadi pada aku harii ini,,,, tp buatkn lagi main masak2 atau jual2, tp main kawin2,,haha nampak x lawak kat situh?? duluuu kalau dah ada kawan x kira laki ka perempuan ka xkisahhh ponnn aku nak kahwin ngn hang ka,,hang nak kahwin dengan dy ka??memang saat2 tu paling best,, tp tadi ,,walaupun benda tu hanya berlaku dengan sekejap saja,, tapi malu nya aku xterhingga,,, seriouly,, aku kena jadi model untuk membantu member2 ku siapkan assignment diorang,, and ada satu scene tu terdapat babak kahwin dalam dy,,, alahaiii,,,,,,kan?? bila dah besar panjang ni yakni 20 tahun(tp xla matured mana pon kan:)) rasa macamm maluu habess la kalau beraksi dalam adegan2 macam niii,,,,aku sumpah pelik artis2 tempatan kat luar sana tu dah kalau terpksa berlakon babak sampai ata katil,,, xpunya perasaan malu langsung kah mereka???? wallhualammm